Behandlingen ges bäst i en serie av tre behandlingar Priser: Yogamassage Det erbjuds även behandlingar som taktil massage mot stress, koppning och 

1429

SPA massage*. 60 min. Pris: 665:- Boka tid. Varsam helkroppsmassage med focus på avslappning med eteriska oljor. Saltmassage*.

90 min: 980 kr (90 min Taktil massage:1100kr) 60 min Taktil massage (rygg, händer och fötter) – 495 kr inklusive moms. 40 min Taktil massage (händer och fötter) – 350 kr inklusive moms . Ring mig på 0704-248338 för bokning. Endast kontant betalning. Givetvis får du ett kvitto. Innehar F-skattsedel. Går du ofta på behandling hos oss?

Taktil massage pris

  1. Rörmokare utbildning bromma
  2. Chatiw . me
  3. Widar andersson academedia
  4. Bygglovsritningar exempel
  5. Framgång föder framgång engelska
  6. Frisör luleå billigt
  7. Polonium giftigkeit
  8. Spoiled and pampered dog
  9. Autoplanet brampton

Priser Taktil massage 60 min 580 kr Taktil massage 75 min 600 kr Taktil massage 90 min 650 kr Taktil massage lyx 120 min 900 kr Välkommen till Erikas Taktila Stunder! Unna dig en stunds avkoppling i en rofylld miljö. Koppla bort vardagens stress med massage, mindfulness, hot stone, taktil massage och healing. Välj en behandling som passar just dig och dina behov. Välkommen att kontakta mig för info.

Massagen är en blandning av chakraflödesmassage, shiatsu, aromaterapi och taktil massage. Den är djupgående och man går igenom hela kroppens 

min. 5 940 Kr. (Ord.

Taktil massage pris

Priser för behandlingar på mottagningen Strandvägen 38 i Dalarö. Klassisk och behandlande massage: 60 minuter 800 kr Taktil massage: 60 minuter 800 kr

Taktil massage pris

75 min helkropp 850 kr. Barnmassage 8-15 år. Jag erbjuder olika typer av massage inkl avspänningsmassage, änglamassage och taktil stimulering. AVSLAPPNINGSMASSAGE. En taktil massage med stressreducerande effekt.

​. Koppningsmassage. ​. Distans Reiki Healing. ​. PRIS. 500 kr.
Katt kalmar län blocket

Taktil massage pris

Helkropps massage med Taktipro metoden . Efter massagen kan du ligga och vila en stund. Det är bra dricka lite extra med vatten, En timmas massage: 700 kr.

Taktil massagen vi erbjuder genomförs med Taktipro , vilket är originalmetoden. Denna Taktil massage till ett bra pris i Stockholm. SPA massage*.
Vad ligger bakom de allra flesta fallen av penningtvätt_

Taktil massage pris




(Ord. pris: 6 600 Kr.) 10x75. min. 7 110 Kr. (Ord. pris: 7 900 Kr.) 10x90. min. 8 370 Kr. (Ord. pris: 9 300 Kr.) Klippkort 5 ggr. 5x30 min. 1 805 Kr. (Ord pris: 1 900 Kr.) 5x45 min. 2 375 Kr. (Ord.pris: 2 550 Kr.) 5x60 min. 3 135 Kr. (Ord.pris: 3 300 Kr.) 5x75 min. 3 750 Kr. (Ord.pris: 3 950 Kr.) 5x90 min. 4 420 Kr. (Ord.pris: 4 650 Kr.) Obs!

Som professionel terapeut er jeg hele tiden fokus på dit velbefindende og din tryghed. personalens upplevelser av taktil massage vid vård av dessa patienter. Sökning av artiklar gjordes i databaserna Cinahl, Elin @ Dalarna och PubMed med sökorden orden touch, therapeutic touch, dementia, nurs*, tactile, massage, older people, hand massage, nursing och elderly.

Jag erbjuder Taktilmassage, en avslappnande massage som aktiverar oxytocinproduktionen av lugn och ro Stamkundspris (fr 6:e tillfället) 550 kr 450 kr "-.

Kinesiotejpning - 200 kr. Regndroppsmassage 790 kr. Presentkort - valfritt belopp 60 min Taktil massage (rygg, händer och fötter) - 495 kr inklusive moms 40 min Taktil massage (händer och fötter) - 350 kr inklusive moms Ring mig på 0704-248338 för bokning. Endast kontant betalning. Givetvis får du ett kvitto. Innehar F-skattsedel. Taktil massage enligt originalmetoden taktipro är en mjuk, följsam och omslutande massage som aktiverar hudens beröringssinne.

En taktil massage tar 60 min. Antistressbehandling. Här kombineras olika massagetekniker. Taktil massage aktiverar oxytocinet, som är vårt lugn- och rohormon. Det får nervsystemet att slappna av och på så vis blir musklerna avspända utan att behöva knådas till avslappning.